سوالات متداول

نیاز به راهنمایی دارید؟

مشاهده
ساعت کار فروشگاه‌ها، دفتر مرکزی و فروشگاه آنلاین چگونه است؟

ساعت کار فروشگاه‌ها با توجه به مقررات محلی که فروشگاه در آنجا واقع شده، متفاوت است. اما ساعت کار استاندارد همه روزه از 10 صبح تا 10 شب می‌باشد.

ساعت کار فروشگاه آنلاین و دفتر مرکزی نیز به صورت زیر است:

شنبه تا چهارشنبه: از 8:30 صبح تا 5:30 بعدازظهر

پنجشنبه: از 8:30 صبح تا 12:30 ظهر

خدمات پس از فروش نوین‌چرم چگونه است؟

محصولات نوین‌چرم دارای خدمات پس از فروش از تاریخ خرید به شرط استفاده صحیح و با ارائه فاکتور به شرح زیر می‌باشد:

  • چرم انواع کت 2 سال، انواع کیف 1 سال، یراق‌آلات و آستر آنها 6 ماه
  • چرم و زیره انواع کفش 6 ماه
    • ساییدگی زیره، بزرگ یا کوچک بودن سایز و موارد مصرفی نظیر بند، سرپاشنه و کفی مشمول خدمات پس از فروش نیست.
  • انواع کمربند 6 ماه
  • کلاه، دستکش و انواع اکسسوری مشمول خدمات پس از فروش نمی‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه نگهداری از محصولات، لطفاً به بخش "خدمات پس از فروش" مراجعه نمایید.

شرایط تعویض کالا چیست؟

کلیه محصولات ظرف 48 ساعت از زمان خرید قابلیت تعویض با شروط زیر را داراست:

  • عدم استفاده از کالا به تشخیص کارشناسان نوین‌چرم
  • با ارائه فاکتور و ترجیحاً در همان فروشگاهی که کالا از آنجا خریداری شده است.
  • تعویض فقط با کالای هم‌قیمت یا بالاتر امکان‌پذیر است.

همچنین، تعویض کالاهای خریداری شده در زمان حراج (جشنواره) با غیرحراج و بالعکس مقدور نیست.

ضمناً کالاهایی که با بن‌کارت (حواله) خریداری شده‌اند، صرفاً در همان فروشگاه قابلیت تعویض دارند.